poniedziałek, 13 grudnia 2021

(2/3) Jak określić grupę odbiorców na Facebooku, kiedy nie jesteś specjalistą?



🔵 (2/3) Jak określić grupę odbiorców na Facebooku, aby tanio zwiększyć zasięgi i zyski? 

Czego dowiesz się z drugiej części o skutecznych reklamach na Fb:
- jak 9x zwiększyć sprzedaż dzięki jednej zmianie w ustawieniach. (case study i wyliczenia)
- jeden szczegół, o którym trzeba pamiętać, gdy kieruje się ruch na stronę, aby mieć 20% tańsze wyświetlenia strony
- zobaczysz kierowanie o którym mało kto wspomina, a które daje mi nawet do 70% konwersji. Czyli mam 2 razy więcej zakupów lub zapisów na listę niż z reszty grup.
- i wiele więcej

Mój Linkedin: https://www.linkedin.com/in/kamil-kuczy%C5%84ski-17893668/

Ankieta z jednym pytaniem, która pomoże mi przygotować dla Ciebie materiały: https://forms.gle/FgMf968dYnF9zP5Z7 

Zapraszam do wypełnienia.

Rozkład jazdy:
01:11 - nazwa zestawu reklam
02:00 - lokalizacja konwersji
02:19 - piksel. Konieczny kod na stronie, bez którego zostawisz pieniądze na stole
03:27 - zdarzenia konwersji. Określ szczegółowo swoje zakupy i rejestracje
06:00 - optymalizacja wyświetleń. Jak ją ustawić dla celów ruch oraz konwersje
06:45 - kontrola kosztów. Lepiej ją określić czy zostawić Facebookowi?
07:50 -  jak 9x zwiększyć sprzedaż dzięki jednej zmianie w ustawieniach. 
11:52 - atrybucja. Co to jest i jej pułapki
14:03 - budżet dzienny czy całkowity. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo.
15:03 - harmonogram. Jak pokazać reklamy o określonym czasie
15:21 - grupa niestandardowych odbiorców. Jak ustawić remarketing na Facebooku, aby zwiększyć zyski, bez robienia 1 powszechnego błędu. 
22:29 - Jakie możesz stworzyć grupy odbiorców?
27:00 - Co zrobić, aby nie pokazywać reklam ciągle tym samym osobom? Dzięki temu dotrzesz do większej ilości osób niż zwykle
27:45 - lokalizacja - 6 metod precyzyjnego targetowania oraz jak "podkradać" klientów konkurencji?
36:45 - płeć i pewna niespodzianka (case study)
37:45 - szczegółowe opcje targetowania. Dodaj wykluczenia i zawężenia, aby jeszcze taniej i dokładniej docierać do swoich potencjalnych klientów 
41:30 - ukryte targetowanie
43:00 - mało znane kierowanie reklam, dzięki którym zwiększysz swoje zasięgi i pewnie zyski 2 razy
45:44 - zapisanie grup odbiorców, aby przyśpieszyć ustawianie kolejnych reklam na Facebooku
46:00 - umiejscowienia - nie ma sensu kombinować
48:00 - zakończenie


Miłego dnia.
Kamil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz